Навіщо і кому потрібна Політика, чому існуючих правил та заходів недостатньо?
Вимоги Закону Сарбейнса-Окслі (або «Акт Сарбейнса-Окслі 2002 року», прийнятий Конгресом США в 2002 році за результатами численних корпоративних скандалів, що розкрили махінації, зловживання та порушення, що призвели до найбільших в історії США банкрутств великих компаній) поширюються також і на нашу компанію як на іноземного емітента акцій, що цінуються на біржах в США.
Дані вимоги зобов’язують керівництво директорів компанії вжити заходів з наданням можливості всім співробітникам компанії та іншим зацікавленим особам направляти (при бажанні, анонімно) повідомлення або безпосередньо групі внутрішнього аудиту, або уповноваженим ними особам, які мають можливість передавати таку інформацію керівництву компанії. Таким чином, існуючий механізм повинен забезпечити гарантоване інформування вищих органів управління компанії про факти або підозри на вчинення шахрайства, зловживань та інших протизаконних дій, які можуть загрожувати стратегічним цілям, репутації та іміджу компанії, до того, як це стане неможливо запобігти. Як показує корпоративна практика та досвід країн з економікою, що розвивається, даний механізм є ефективним доповненням до звичайних способів боротьби менеджменту з протизаконними діями, не всі з яких можуть запобігати серйозні ризики.
Якщо ви співробітник компанії або її контрагент (постачальник, клієнт, партнер, акціонер ...), ви, напевно, сподіваєтеся і має право розраховувати на справедливу, взаємовигідну співпрацю і ставлення до вас, дотримання компанією та її співробітниками всіх вимог законів, норм, правил і зобов’язань.
Менеджмент компанії докладає всіх зусиль для забезпечення цього, однак, в реальному житті великих компаній, що динамічно розвиваються, об’єктивно існують ті чи інші умови, передумови та обставини, що призводять, принаймні, до наявності ризиків здійснення шахрайства, зловживань та інших протизаконних дій.
Не всім з таких факторів та обставин існуючі заходи захисту компанії можуть ефективно протистояти зсередини процесів, в яких можливі такі факти. Саме для додаткової гарантії їх виявлення та запобігання і служать дані заходи. Чим більше захищена компанія від таких ризиків (у тому числі, і з вашою допомогою) — тим більше захищені і ваші інтереси.
Як буде захищена анонімність відправників?
Запропоновані способи відправки повідомлень через зазначені конфіденційні канали — пакети електронних поштових повідомлень, ящики голосових повідомлень, листи і можливі при цьому заходи щодо збереження анонімності (при бажанні відправників) дають досить розумну гарантію збереження анонімності.
Крім того, керівництво компанії зобов’язується не вживати заходів, спрямованих на порушення анонімності відправників.